|
Post by steffy on Jan 22, 2015 15:41:13 GMT
Minulla oli jo ennestään kaksi hevosta samalla periaatteella, mutta alan nyt kirjoittamaan blogia ja huolehtimaan tarkasti rahoista. Olen siis Steffy, rikkaassa perheessä asuva 18-vuotias nuori nainen. Luonteeltani olen hurjapää ja rakastan kisaamista. Omistan kaksi kwpn-rotuista hevosta, le Rêve Lancelotin ja Celeste RGE:n. Molemmat on tuotu Alankomaista hienoilta kasvateilta. Kilpailemme suurissa luokissa, tai niitä on tulossa. Olen kouluttanut hevoseni itse ja nyt ne ovat 3-vuotiaita ratsuja molemmat. Hevoseni ovat molemmat monipuolisia kenttäratsuja. Asun yksin yksikerroksisessa talossa koirani kanssa. Harrastan mm. Agilityä, lenkkeilyä, ratsastusta, valokuvausta, kuntoilua, yleisurheilua ja bloggaamista. Käyn Heatherhillin lukiota. Opiskelen eläinlääkäriksi ja olen saanutkin pienimuotoisen pestin läheiseltä klinikalta. Vanhempani ovat rikkaita, joten he maksavat melko usein jotakin mutta suurimmaksi osaksi minun täytyy hankkia itse rahani. Blogi on vasta vaiheessa, alan sitä koota. Celeste RGE "Cera": esteponi.suntuubi.comle Rêve Lancelot "Lance": lancelot.suntuubi.comMolemmat hevoseni asuvat Tuuliajossa (http://castaway.suntuubi.com) jota suosittelen kaikille!
|
|